nedjelja, 25. kolovoza 2013.

E, moj čovječe.

Sjedi Pero jedan dan doma i gleda kako mu se polica na zidu olabavila, samo što nije pala.

''Trebalo bi ovo popraviti'', ispuhne dim i palcem stisne presavinutu cigaretu u pepeljaru.

Skupi Pero alata što ima po doma i krene popravljati policu.

''Trebati će nova rupa u zidu'', češe se Pero po glavi. ''A meni crknula bušilica prošli mjesec. Jebem ti život, uvijek je tako. A nemam ni blizu para za kupit novu.''

Stoji tako Pero na sred dnevnog boravka i gleda u policu. Pali cigaretu za cigaretom i češe se naizmjenice po glavi i po jajima.

''Ima Stanko novu bušilicu, mogao bi ga pitati da mi posudi'', pripali još jednu u nizu. ''Ali zajeban je Stanko, ne bi je on meni posudio. Ponudio bi se da mi on to napravi pa bi ga morao slušati cijelo popodne o tome kako je on bio u ratu i ostale pizdarije. I najvjerojatnjie bi mi pojeo sve što imam u frižideru. Ne dolazi u obzir'', govorio si je Pero.

''Ima i Dule onu staru bušilicu. Bila bi dobra za to. Mogao bi njega pitati, on je i tako prelijen da se ponudi za išta'', sjeo je Pero i natočio si čašu pive. ''On bi mi posudio, to je sigurno. Ja njemu uvijek posudim stvari. Osim bicikle koju me pitao neki dan. Kurac! Ako mi posudi bušilicu, ja ću njemu morati biciklu. To ne dolazi u obzir. Prošli put se toliko nacugao da se zabio u ogradu i cijelu boju mi sastrugao sa bicikle. I šta onda? Ako ja njemu ne dam biciklu, neće ni on meni bušilicu. Jebo ga ja škrtog u pičku materinu, odmah se iživciram'', pali Pero još jednu cigaretu i otvara drugu pivu. ''A treba mi bušilica, ne mogu bez nje. Stanko ne dolazi u obzir, znači morati će to biti Dule. Ali ne mogu mu biciklu dati, tko zna u kakvom stanju bi je dobio natrag. Moram nešto smislit...''

Popušio je naš Pero kutiju cigareta, popio par pivi, lupio šakom o stol i ustao se. ''Jebo mu ja psa i  mater idem do njega pa gdje puklo.'' Dolazi do Duletovih ulaznih vrata i pozvoni. Vrata se otvaraju.

''Ej, Pero, što ima?''

''Što ima? Još i provociraš?''

''Što se desilo?''

''Desilo se to da jebem mater i tebi i bušilici i bicikli. Istovremeno'', okrenuo se i otišao.

Dule je još par sekundi ostao i gledao Peri u leđa, a potom zatvorio vrata.

''Jebala ga bušilica, da ga jebala bušilica'', promrmljao je Pero na odlasku.


Nema komentara:

Objavi komentar